Alma dieti ilə 7 gündə 10 kilo arıqlayın! Şok pəhriz

Alma pəhrizi ilə 7 gündə 10 kilo arıqlaya bilərsiniz. Alma kimi az kalorili qidalar, su lif baxımından çox zəngindir. Orta ölçülü bir almanın tərkibində yalnız 95% kalori var, lakin bol su və lif ehtiva edir. Demək olar ki, hər yaşda olan insanlar üçün ən çox görülən sağlamlıq problemlərindən biri, artıq çəkidir. Bəzi insanlar genetik olaraq artıq kilo alarkən, bəziləri pis yemək vərdişlərindən özlərinə əlavə kilo qazanırlar. Bu əlavə çəki bir çox sağlamlıq probleminə səbəb ola bilər və görünüşünüzü də poza bilər. Səbəbi hər nə olursa olsun, hər kəs bu əlavə çəkidən xilas olmaq istəyir.

Alma dieti

İnsanlar tez-tez, aldıqları artıq kiloları azaltmaq üçün bəzi idman növləri ilə yanaşı, müxtəlif növ dərman və pəhriz planlarından istifadə edirlər. Ancaq pəhriz planlarına əməl edərək kilolarını azaltmaqda çətinlik çəkirlər. Bu problemli pəhriz planlarına və gündəlik idman qaydalarına əməl edə bilməyənlər üçün kilo verməyinizə kömək edəcək bir çox təbii maddə var.

Alma dieti ilə 7 gündə 10 kilo arıqlamaq üçün pəhriz siyahısı

Alma dieti ilə 7 gündə 10 kilo

Tədqiqatçılar, almanın sağlam və balanslı bir pəhrizə daxil edilməsinin kilo verməyə təşviq edə biləcəyini söylədilər. Alma yalnız böyüklər üçün kilo verməyə kömək etmir, eyni zamanda ümumi qidalanma keyfiyyətini yaxşılaşdırır və uşaqlarda piylənmə riskini azaldır.

Alma həzmi asanlaşdırdığına və eyni zamanda qolda yağ yığılmasının qarşısını alan və xərçəngdən qoruyan bir çox faydalı maddəyə sahib olan təbii maddələrdən biridir. Aşağıda əsas tərkib hissəsi alma olan pəhriz planı verilmişdir və bu, çox qısa müddətdə arıqlamağınıza kömək edəcəkdir.

7 günlük alma dieti siyahısı;

7 günlük alma dieti

1-ci gün: Alma- 1-2 kq arıqlayın. Səhər yeməyi - 2 ilə 3 alma və bir neçə damla limon. Fındıq əlavə edilə bilər. Nahar - Alma, soğan və cəfəri salatı. Axşam yeməyi- 3 alma.

2-ci gün: Alma və düyü - 1 ilə 1,5 kq verin. Səhər yeməyi - 3 alma və 1 stəkan duzsuz düyü. Nahar - Düyü və alma. Şam yeməyi - Duzsuz qaynadılmış düyü.

3-cü gün: Alma və Pendir - 2 kq verin. Səhər yeməyi - 2 alma ilə az yağlı kəsmik, nahar - bal və limonlu alma və pendir salatı. Axşam Yeməyi - az yağlı 50 qr pendir.

4-cü gün: Alma və Yerkökü - 2 kq verin. Səhər yeməyi - 2 yerkökü və alma, sürtgəcdən keçirilmiş və qarışdırılmış. Nahar - Bal və limonlu yerkökü və alma salatı. Axşam yeməyi - 1 çay qaşığı bal ilə bişmiş 2 alma.

5-ci gün: Yerkökü və çuğundur - 2 kq verin. Səhər yeməyi - Qaynadılmış yerkökü və çuğundur Nahar - Yumurtalı qaynadılmış çuğundur Axşam yeməyi- Yerkökü.

6-cı gün: Alma- 1-2 kq arıqlayın. 1-ci günün menyusunu təkrarlayın.

7-ci gün: Alma - 1-2 kq arıqlayın. 2-ci günün menyusunu təkrarlayın.

DİQQƏT: Ac olduğunuz zaman alma miqdarını artıra bilərsiniz.

XƏBƏRDARLIQ!

Məqalədə yer alan yazılar və şəkillər müxtəlif mənbələrdən toplanmışdır və məlumat, nümunə xarakter daşımaqdadır. Qəti bir diaqnoz və müalicə keyfiyyəti yoxdur. Hər hansı bir sağlamlıq probleminiz varsa həkiminizlə məsləhətləşin. Unutmayın, sağlamlıq problemlərində tətbiq olunan müalicə üsulları şəxslərin bioloji, irsi xüsusiyyətləri, yaş, boy, çəki fərqlərinə, allergik cəhətlərinə və onlarla belə fərqli vəziyyətə görə dəyişə bilər. Yalnız həkiminiz sağlamlıq problemlərinizin müalicəsində sizə kömək edə bilər.

Məqaləyə emosiya bildir:
emotion
2
emotion
0
emotion
0
emotion
5
emotion
0
emotion
0
emotion
0
Loading...
Dostlarınla paylaş:
22 gün əvvəl
319 dəfə oxundu
ilk.az-çılar nə deyir?