Ən çox enerji verən 6 qida

Yenilənmə tarixi: 2022-05-03

Bütün qidalarda müəyyən enerji verən maddələr vardır. Bu məqalədə bədənə enerji verən ən yaxşı qidaları bir araya gətirmişik. Gün ərzində sizi enerjili edəcək qidalar... Günün bəzi anlarında yorğun oluruq, hətta qollarımızı yuxarı qaldırmağa gücümüz çatmır. Bu vəziyyətlərdə enerji verən qidalar köməyimizə gəlir. Enerji verən qidalar və kalorili qidalar fərqlidir. Enerji üçün böyük bir dilim tort yeyirsiniz, amma enerji vermir, kalori artırır. Enerji verən qidalar vitaminlər, minerallar ehtiva edən və asan həzm olunan zəngin qidalardır.

Yediyiniz zaman dərhal enerji ala biləcəyiniz bu qidalar gün ərzində sizin enerji miqdarınızı qarşılayır. Həmin 6 qidanı təqdim edirik:

1. Banan

Ən çox enerji verən banan

Asanlıqla həzm edilir və bədənə sürətli enerji verir. Bananın tərkibindəki çox miqdarda kalium əzələlərinizi düzəldir və onların işləməsi üçün sizə güc verir. Bir bananda təxminən 105 kalori, 422 mq kalium, 0 qram xolesterol, 14 qram şəkər və 3 qram lif var. Bundan əlavə, bədəni bir çox xəstəlikdən qoruyan C vitamini dəmir və kalsium ilə birlikdə çoxlu antioksidant var. Banan enerji verən ən yaxşı qidalardan biridir. Bu, enerji səviyyənizi artırmağa kömək edə bilən kompleks karbohidratlar, kalium və B6 vitamininin əla mənbəyidir.

2. Nar

Nar

Həm dad, həm də sağlamlıq baxımından əla bir meyvədir. Nar sizi ürək xəstəliklərindən qoruyur, bədənə sürətli enerji verir. 100 qramlıq narın içində 83 kalori enerji, yalnız 1 qram yağ, 3 ml natrium, 34 mq kalium, 4 qram lif, 14 qram şəkər və 2 qram protein var. Həmçinin, 18% -dən çox vitamin C, kalsium və dəmir ehtiva edir. Bədənin zəifliyini aradan qaldırır və yüzlərlə xəstəlikdən qoruyur.

3. Papatya

Papatya

Papaya yedikdən sonra daha az yorğunluq hiss edəcəksiniz. Vücudunuzdakı enerji dərhal hiss olunur. Artrit və soyuqdəymələrdən qoruyur. Bundan başqa, papaya passiv siqaretin təsirini azaldır. Tərkibində 336 kalori enerji, 62 mq natrium və 1421 mq kalium, 61 qram şəkər və 4 qram protein var. A vitamini və ya C vitamini çatışmazlığınız varsa, papaya sizin üçün ən yaxşı həll yoludur.

4. Portağal

Portağal

Portağal çoxlu enerji və bol vitamin ehtiva edir. Tərkibindəki qlükoza bədənin susuzlaşmasının qarşısını alır. Əgər özünüzü çox yorğun hiss edirsinizsə, onda iki portağal yeyin. Portağalın tərkibində 45 kalori enerji, 174 mq kalium, 9 qram şəkər və 85% vitamin C var. Bundan başqa, portağalda bir çox antioksidant var. Qan təzyiqini də nəzarət altında saxlayır.

5. Hindistan qozu

Hindistan qozu

Hindistan qozu sağlamlığınız üçün faydalıdır. Dərhal enerji verir. Gündəlik istifadə etsəniz, bədəniniz daha yaxşı qidalanacaq. 100 qramlıq Hindistan qozunun tərkibində 10 mq xolesterol, 790 mq natrium, 9 qram protein, 3 qram şəkər, 10% A vitamini və 6% vitamin C, 15% kalsium və 10% dəmir var. B unu yedikdən sonra iş saatları ərzində yorğunluq hiss etməyəcəksiniz.

6. Köri sousu

Köri sousu

Bütün təbii faydaları ehtiva edən bir çox ədviyyat tərkibində var. Bir çox insan köri qidalarının daha çox enerji almağa kömək etdiyini bilmir. Sürətlə eneri almaq istəyirsinizsə, sevdiyiniz musiqinin səsini açmaq sizə psixoloji enerji verəcək.

7. Lobya

Lobya

Qara lobya və qara gözlü noxud enerji verən ən məşhurdur.

8. Çərəzlər

Çərəzlər

Badam, qoz və anakardiya da daxil olmaqla əksər qoz-fındıqların kalorisi yüksəkdir və zülal, karbohidrat və sağlam yağlar çoxdur.

Məqaləyə emosiya bildir:
emotion
11
emotion
6
emotion
2
emotion
0
emotion
5
emotion
3
emotion
1
Dostlarınla paylaş:
2 il əvvəl
6790 dəfə oxundu
ilk.az-çılar nə deyir?