Kökəlməyə kömək edən yüksək kalorili 8 meyvə

Çəki artırmağa kömək edən yüksək kalorili meyvələrdən xəbərdarsınız? Bu meyvələri, çəki artırma həbləri və ya digər sağlam olmayan üsullar əvəzinə, kökəlmək üçün yeyə bilərsiniz. Bu meyvələr təbii şəkildə kökəlməyin asan və sağlam bir yoludur.

Çəki artırmağa çalışırsınızsa, qəbul etdiyiniz qidaların faydalarını və zərərlərini bilməlisiniz. Sağlam olmayan qidalardan və çəki artırma metodlarından uzaq durmalısınız. Mütəmadi olaraq meyvə yemək, təbii şəkildə çəki artırmağın asan və sağlam bir yoludur.

Ən çox çəki artıran yüksək kalorili meyvələr

Mango

Mango

Mango, yüksək qida dəyəri olan tropik bir meyvədir və müntəzəm qəbul edildikdə çəki artırma xüsusiyyətinə malikdir. Həm də çox kalorilidir və kökəlmək istəyənlər üçün sağlam bir karbohidrat, vitamin və mineral qaynağıdır. Bununla birlikdə üzvi olanları yeməyi məsləhət görülür. Çəki artırmaq üçün mütəmadi olaraq qəbul etməyiniz məsləhətlidir.

Banan

Banan

Banan-təbii yolla bir neçə kiloqram çəkinizi artırmaq istəyirsinizsə, ehtiyacınız olan yüksək kalorili meyvələrdən biridir. Kalori ilə zəngin bir qidadır və hətta hemoqlobinin artmasına kömək edir. Qidalandırıcı bir meyvədir. Yeməkdən sonra banan yemək, kökəlmək üçün əla bir yoldur. Digər tərəfdən qəbizliyə səbəb ola biləcəyi və həddindən artıq qəbulundan qaçınılması lazım olduğu da unudulmamalıdır.

Quru Meyvələr

Quru Meyvə

Qurudulmuş meyvə növləri kökəlməyə kömək edə bilər. Bütün qurudulmuş meyvə növləri yüksək miqdarda yağ və kalori ehtiva edir. 1 fincan üzüm qurusunun tərkibində təxminən 493 kalori var. Buna görə çəki artırmağın sağlam yollarını axtaranlar mütəmadi olaraq qurudulmuş meyvələr yeyə bilərlər.

Avokado

Avokado

Avokado yüksək miqdarda təbii yağ ehtiva edən və kalorisi çox olan bir meyvədir. Bir orta avokado təxminən 400 kalori ehtiva edir. Kalium və E vitamini ilə zəngin bir meyvədir. Avokadonun dadını bəyənmirsinizsə salata doğraya və ya müxtəlif meyvə içkilərinə qarışdırıb içə bilərsiniz.

Əncir

Əncir

Əncir yüksək kalorili tərkibi ilə tanınır. Təbii şəkildə kökəlmək istəyirsinizsə, sizin üçün ən yaxşı meyvələrdən biridir. Salatlarınıza və ya kokteyllərinizə əlavə edə bilərsiniz. Əncirləri mütəmadi olaraq yeyin və necə kökəldiyinizi özünüz görün.

Zeytun

Zeytun

Zeytunun tərkibində doymamış yağlar var və bu səbəbdən də yüksək kalorili qida sayılır. İki böyük qara zeytunda, bir qram yağ və 10 kalori var. Bununla birlikdə, eyni zamanda natriumla zəngindir. Bu səbəbdən sağlam və təbii bir şəkildə çəki artırmaq üçün səhər yeməyinin yanında, yeməklərinizə, salatlarınıza əlavə edərək zeytun yeyə bilərsiniz.

Üzüm

Üzüm

Ən çox çəki artıran meyvələrdən biri də üzüm və ya üzüm şirəsidir. Bir stəkan üzüm şirəsində təxminən 105 kalori olan üzüm, çəki artırmaq üçün çox faydalı bir meyvədir. Sağlam yollarla kökəlmək istəyirsinizsə, mütəmadi olaraq bir stəkan təzə üzüm şirəsi için. Bunu süfrələrinizə və meyvə salatlarına əlavə etməyi unutmayın.

Jackfruit və ya Jack Fruit

Jack Fruit

Jack meyvəsi tropik bir meyvədir. Asanlıqla və sağlam çəki artırmağa kömək edir. Yüksək kalori dəyərinə malikdir. 100 qr Jack meyvəsi təxminən 95 kalorini təmin edir. Tapılması çətin bir meyvədir, ancaq onu müntəzəm olaraq yeyə bilsəniz, bu ləzzətli meyvə çəkinizi sağlam və təbii bir şəkildə artırmanıza kömək edə bilər.

Maraqlı olacağını düşündük:

Məqaləyə emosiya bildir:
emotion
5
emotion
0
emotion
0
emotion
0
emotion
1
emotion
0
emotion
1
Loading...
Dostlarınla paylaş:
8 ay əvvəl
1455 dəfə oxundu
ilk.az-çılar nə deyir?