Süd sümükləri gücləndirir, yoxsa zəiflədir?

Südün insan orqanizminə təsirini mütəxəssislər illərdir araşdırır. Nəticələri təqdim edirik.

Uşaqlığımızdan bu yana sümükləri gücləndirmək üçün süd içməyin vacibliyi haqqında fikirlər eşidirik. Süd kalsiumla zəngindir. Kalsium isə sümüyün möhkəmliyi baxımından vacib mineraldır. Südün sümükləri gücləndirdiyini isbat etmək o qədər də asan deyil.

Bunu sübut eymək üçün iki qrup insanı sınaqdan keçirmək lazımdır. Bir qrup insan illərlə süd istifadə etməli, digər qrup isə süd görünüşündə olan plasebo içməlidir. Sonra isə azı 10 il gözləyərək davamlı olaraq süd içənlərdə daha az sümük qırılmasının aşkarlanıb-aşkarlanmadığını öyrənmək lazımdır.

77 min tibb bacısı üzərində 10 il təcrübə aparılıb. Həftədə 1 stəkan süd içənlərlə daha çox süd içənlər arasında qol və omba sümüklərinin qırığı müqayisə olunub. Önəmli fərq aşkarlanmayıb.

süd içən xanım

Təsiri 2 il davam edir

330 min kişi üzərində aparılan araşdırmada da oxşar nəticə əldə olunub.

Bu sahədəki 15 fərqli araşdırma 2015-ci ildə Yeni Zelandiyalı mütəxəssislər tərəfindən incələnib. Süd içməklə yanaşı, kalsiumla zəngin dietanın sümümklərdəki kalsium miqdarını artırdığı, lakin sonra bu artımın dayandığı məlum olub.

Yeni Zelandiyalı qrup 51 araşdırmanı incələyərək kalsiumun üstünlüyü ilə mənfi cəhətlərini müqayisə edib. Sümüklərdəki güclənmənin bir-iki il sonra dayandığı qənaətinə gəlinib.

Kalsium sümüyün yaşlanmasıyla bağlı deformasiyasının qarşısını almır, yavaşıdır. Eyni hesabat fərqli ölkələrdə araşdırıldıqda gündəlik kalsium miqdarı baxımından fərqli tövsiyələr ortaya çıxıb. Məsələn, ABŞ-da tövsiyə olunan miqdar İngiltərə və Hindistandakından 2 dəfə çox olub. ABŞ tövsiyəsində gündə 3 stəkan süd içmək öz əksini tapıb.

2014-cü ildə İsveçdə aparılan araşdırmada gündə 3 stəkandan artıq süd içməyin sümüklərə zərər verə biləcəyi məlum olub.

Uppsala Universiteti və Karolinska İnstitutunun apardığı araşdırma zamanı insanlardan 1987-ci ildə nə qədər süd içdikləri soruşulub. Eyni sual 1997-ci ildə də təkrarlanıb.

Pendir və yoğurt süddən daha faydalıdır?

pendir şəkili

İnsanlardan əvvəlki illərdə nə qədər süd içdikləri soruşulduqda bunu doğru təxmin etmək mümkün olmaya bilər. Süddən istifadə fərqli şəkildə ola bilər.

Belə araşdırmalarda ən böyük problem burada da özünü göstərir. İki olay həqiqətən bir-birilə əlaqəlidir?

Araşdırmada həmçinin pendir və yoğurt istifadəsinin sümüklərin daha az sınmağına səbəb olduğu da müəyyənləşib.

Beləliklə, məlum olur ki, süd içməyə davam etmək problem yaratmaz. Süd sümüklərə müsbət təsir göstərə bilər. Lakin bu təsir uzun müddət davam etməyəcək.

Sümük sağlamlığı baxımından digər üsulları da tətbiq etmək lazımdır. Günəş işığının az olduğu yerlərdə qışda D vitamini qəbul etmək vacibdir.

Məqaləyə emosiya bildir:
emotion
9
emotion
1
emotion
0
emotion
1
emotion
2
emotion
0
emotion
0
Dostlarınla paylaş:
2 ay əvvəl
606 dəfə oxundu
ilk.az-çılar nə deyir?